Sună acum (0748-61.02.77)

Vulcanizare auto Cluj

Service-ul de roti trebuie sa asigure urmatoarele activitati: calarea (suspendarea) autovehicului; demontarea si montarea rotilor; demontarea si montarea anvelopelor; echilibrarea rotilor ; depozitarea anvelopelor – tyre hotel ; servicii de management a rotilor si anvelopelor pentru clientii cu parcuri de autovehicule. Toate activitatile enumerate mai sus au enuntate proceduri certificate de un sistem de asigurare a calitatii serviciilor ISO 9001 si sunt efectuate de catre persoane calificate in acest scop. Procedura corectă de reparare a anvelopei trebuie să includă demontarea acesteia de pe janta pentru o examinare riguroasă în vederea detectării eventualelor deteriorări şi utilizarea unor echipamente de vulcanizare pentru repararea anvelopelor perforate, în cazul în care, conform normelor, acestea mai pot fi reparate. Un tehnician va sta la dispozitie pentru a: asigura conformitatea cu procedurile de asamblare, dezasamblare, echilibrarea și umflarea anvelopei și înlocuirea sistematică a valvei; verifica starea internă a anvelopei, detectând orice daune care nu sunt vizibile la suprafață; asigura că anvelopa este corect remontată, optimizând manipularea și confortul; asigura conformitatea cu regulile producătorului și normelor juridice în alegerea anvelopelor: structura, dimensiunea, indicele de viteză, indicele de sarcină și categoria vehiculului; asigura conformitatea cu presiunea de utilizare prevăzută de constructorul vehiculului sau producătorul de anvelope; va lua în considerare instrucțiunile de asamblare și avertizările de pe pereții laterali ai anvelopelor (direcția de rotație sau cea de asamblare); va lua în considerare caracteristicile specifice ale anvelopelor (înălțimea secțiunii joase, run-flat, cu etansare automată, etc.); strange prezoanele / piulitele rotilor la cuplurile prevazute pentru fiecare autovehicul. Recomandari referitoare la utilizarea corectă a anvelopelor Înainte de a fi montate pe mașină anvelopele de vară/iarnă, acestea trebuie verificate de un specialist. Pe durata exploatarii verii/iernii anvelopele trebuiesc verificate de mai multe ori sub aspectul uzurii, deformarilor si a presiunii; Anvelopele de vară se montează pe mașină atunci când temperatura crește peste 7° C, iar anvelopele de iarnă se montează când temperaturile scad sub această valoare. Exemplu : La temperaturi peste 7° C, pe un carosabil umed acoperit cu apă, un autovehicul rulând cu o viteză de 80 km/h, dotat cu ABS și anvelope de vară se va opri după o distanță de frânare de cca. 35 m, pe când, același autovehicul, dotat cu anvelope de iarnă, va avea o distanță de frânare mai mare cu cca 6 m. Nu se vor monta niciodată pe aceeași axă anvelope cu grad de uzură diferit. Nu se va folosi anvelope de vară combinate cu anvelope de iarnă. Vara se poate echipa autovehiculul cu jante de oțel sau de aliaj aluminiu; iarna, jantele de aliaj corodează mai ușor și se deteriorează mai repede din cauza gropilor acoperite cu zăpadă, gheață sau apă, din acest motiv iarna este recomandată utilizarea jantelor de oțel. Nu se vor folosi anvelope cu adâncimea profilului mai mică de 4 mm. Anvelopa oferă siguranță doar atunci când adâncimea canalelor căii de rulare indică cel puțin 4 mm. Limita minim admisa de legiutor pentru anvelopele de vara este de 1,7 mm. Anvelopele de constructie actuala au prevazute intre caneluri martori de uzura. In cazul in care uzura caii de rulare a ajuns la acesti martori anvelopa trebuie inlocuita. Acordă atenție deosebită presiunii din anvelope, în general vara presiunea trebuie să fie mai mică cu 0,2 bari față de presiunea din anvelopele de iarnă. Nu se va accelera,sau a nu se frâna și nu vira brusc; se evită astfel pierderea aderenței si deci pierderea stabilitatii autovehiculului; Dupa montarea unui set de anvelope noi este recomandat sa se verifice cat mai des starea acestora si eventual sa se faca verificarea echilibrarii rotilor dupa un parcurs de circa 500 km; Rotile echipate cu anvelope de vara se vor roti cu regularitate între ele, la un interval de 8.000 – 10.000 km. Depozitarea anvelopelor pe durata extrasezon se va face in spatii aerisite, ferite de razele solare , de intemperii sau praf. Pozitionarea acestora in depozitare trebuie sa fie la fel ca in pozitia fireasca de rulare- adica in pozitie verticala si nu suprapuse .

PROGRAMARE ONLINE

Vulcanizare auto cluj

Inspectia tehnica periodica (ITP) este o verificare tehnica a autovehiculului care atesta capacitatea acestuia de a participa in conditii de siguranta la trafic.

Vulcanizare auto Cluj

Service-ul de roti trebuie sa asigure urmatoarele activitati:

Toate activitatile enumerate mai sus au enuntate proceduri certificate de un sistem de asigurare a calitatii serviciilor ISO 9001 si sunt efectuate de catre persoane calificate in acest scop.

Procedura corectă de reparare a anvelopei trebuie să includă demontarea acesteia de pe janta pentru o examinare riguroasă în vederea detectării eventualelor deteriorări şi utilizarea unor echipamente de vulcanizare pentru repararea anvelopelor perforate, în cazul în care, conform normelor, acestea mai pot fi reparate.

Procedura corectă de reparare a anvelopei trebuie să includă demontarea acesteia de pe janta pentru o examinare riguroasă în vederea detectării eventualelor deteriorări şi utilizarea unor echipamente de vulcanizare pentru repararea anvelopelor perforate, în cazul în care, conform normelor, acestea mai pot fi reparate.

Un tehnician va sta la dispozitie pentru a:

Recomandari referitoare la utilizarea corectă a anvelopelor

0c488746 c9e2 488a 8e33 75f7895c6ec8

Vara se poate echipa autovehiculul cu jante de oțel sau de aliaj aluminiu; iarna, jantele de aliaj corodează mai ușor și se deteriorează mai repede din cauza gropilor acoperite cu zăpadă, gheață sau apă, din acest motiv iarna este recomandată utilizarea jantelor de oțel. Nu se vor folosi anvelope cu adâncimea profilului mai mică de 4 mm. Anvelopa oferă siguranță doar atunci când adâncimea canalelor căii de rulare indică cel puțin 4 mm.

Limita minim admisa de legiutor pentru anvelopele de vara este de 1,7 mm. Anvelopele de constructie actuala au prevazute intre caneluri martori de uzura. In cazul in care uzura caii de rulare a ajuns la acesti martori anvelopa trebuie inlocuita.

Acordă atenție deosebită presiunii din anvelope, în general vara presiunea trebuie să fie mai mică cu 0,2 bari față de presiunea din anvelopele de iarnă. Nu se va accelera,sau a nu se frâna și nu vira brusc; se evită astfel pierderea aderenței si deci pierderea stabilitatii autovehiculului; Dupa montarea unui set de anvelope noi este recomandat sa se verifice cat mai des starea acestora si eventual sa se faca verificarea echilibrarii rotilor dupa un parcurs de circa 500 km; Rotile echipate cu anvelope de vara se vor roti cu regularitate între ele, la un interval de 8.000 – 10.000 km.

Depozitarea anvelopelor pe durata extrasezon se va face in spatii aerisite, ferite de razele solare , de intemperii sau praf. Pozitionarea acestora in depozitare trebuie sa fie la fel ca in pozitia fireasca de rulare- adica in pozitie verticala si nu suprapuse .

Contact

Consultanță telefonică

0748 610 277
0264 414 314

Calea Dorobantilor 18-20, Cluj-Napoca 400117
mallvulcan@yahoo.com

Ultimele postări

Aflaţi mai multe
Sună acum